Bieszloock borealis

 

dag 168

Het is een explosieve zon die het drakenjaar van licht voorziet. De week is ruimschoots begonnen. De oostenwind vervoerde immense wolkenschepen traag door de nacht. Een zonnestorm is onderweg en wij maar wachten met z’n allen. Bieszloock mijmert. Vormt zich een idee voor later.

AE 23 01 12

De landkaart van de dag laat geen bestemming onbenoemd. We reizen. Het is maandag en we reizen. Door de ruimte. Door de tijd. We bereiden de toekomst voor. Spelen het verleden na. Doen alsof heden een eeuwigheid bestaat. Luisteren naar het Ave Maria van Josquin als het hagelt in Brabant.

Kweeksluiting 24

Ik kijk niet door een roze bril. Integendeel, ik bekijk de wereld
door een laagje plakband heen. Mijn bril is gevallen en het rechterglas is eruit. Vandaar.
Alexandra wil heel graag dat ik dit stukje schrijf. Onderwerpen genoeg als ik daarom verlegen zit. Over toekomstdromen. Over de laatste ontwikkelingen in de politiek. ‘Grapje!’ Nee, dat gaan we niet doen. We gaan jullie wel een fijne week toewensen:

Fijne week!